Ataşehir Belediyesi Personel Alımı 2023
Ataşehir Belediyesi Personel Alımı ilanları ile Memur Alımı, İşçi Alımı ve Eleman alımı yapmaktadır. İhtiyaç dahilinde yayımlanan iş ilanlarına başvuru yapan adaylar, Ataşehir Belediyesi İnsan Kaynakları tarafından değerlendirilerek işe alım yapılmaktadır. İstanbul ilinin ilçelerinden birisi olan Ataşehir’de hizmet veren Ataşehir Belediyesinde çalışmak isteyen adaylar ilanımızı okuyarak detaylı bilgi edinebilirler…
Ataşehir Belediyesi Personel Alımı ve İş İlanları
İstanbul ilinin nadide ilçelerinden birisi olan Ataşehir toplam 17 mahalleye sahiptir. Bugün itibari ile nüfusu 422.513 olmuştur. Ataşehir 2008 yılında TBMM tarafından alınan kararla ilçe olmuştur. İstanbul Ataşehir Belediyesi ilçeye kamusal alanda hizmetler vermektedir. İlçenin gelişmesine, modern çağa ayak uydurmasına destek olurken aynı zamanda ekonomik ve istihdam yönünden de katkılar sağlamaktadır.
Belediye kentte yaşayan herkes için ortak ve eşit hizmet vermektedir. Yaşam kalitesini arttırarak yaşamak için tercih edilen ilçelerden biri olma hedefi ile çalışmaktadır. Daha iyi hizmet vermenin temelini iyi personeller oluşturur, düşüncesi ile kalifiye personel alımı yaparak hizmet kalitesini arttırmaktadır. Nitelikli adayları belediye bünyesine kazandırarak, Teknoloji ile entegre bir şekilde hizmet vermektedir. Ataşehir Belediyesi İBB ile ortak çalışmalar yapmaktadır.
Mahalleler
- Aşık Veysel Mahallesi
- Atatürk Mahallesi
- Barbaros Mahallesi
- Esatpaşa Mahallesi
- Ferhatpaşa Mahallesi
- Fetih Mahallesi
- İçerenköy Mahallesi
- İnönü Mahallesi
- Kayışdağı Mahallesi
- Küçükbakkalköy Mahallesi
- Mevlana Mahallesi
- Mimar Sinan Mahallesi
- Mustafa Kemal Mahallesi
- Örnek Mahallesi
- Yeni Çamlıca Mahallesi
- Yeni Sahra Mahallesi
- Yenişehir Mahallesi
Ataşehir İnsan Kaynakları
İnsan kaynakları belediyenin verdiği hizmetlerde önemli bir rol oynamaktadır. Belediye bünyesinde çalışan personellerin Özlük Dosyası, Maaş Hesaplama, Bordro, Eğitim ve İşe alım gibi konulardan sorumludur. Bunun yanında belediyenin birimlerinde eksik olan personel ihtiyacını tespit ederek, iş ilanları yayımlar ve işe alım yapar. Belediyenin gerçekleştireceği projelerde ihtiyaç olan işçi sayısını da mevsimlik ve geçici işçi alımı yaparak gidermektedir.
İş ilanları insan kaynaklarının belirlediği nitelik, yetkinlik ve meslek kriterlerine göre yayımlanmaktadır. İhtiyaç olan adaylar insan kaynaklarının yayımladığı iş ilanlarına iş başvurusu yaparak, mülakatlara katılabilirler. Başvuru yapan adaylar Din, Dil, Irk, İnanç, Görüş ve Cinsiyet ayrımı yapılmadan değerlendirilir. İstanbul Ataşehir Belediyesi İşçi Alımı, Memur Alımı, Zabıta Alımı, Güvenlik Alımı ve diğer pozisyonlarda alım yapmaktadır.
Başvuru Şartları
Başvuru şartları başvurulacak pozisyona göre değişiklik gösterebilmektedir. Bununla birlikte her pozisyon için ortak şartlar vardır. Bu şartlar şu şekildedir;
- 18 Yaşını Doldurmuş Olmak
- Devlete Karşı Herhangi Bir Suç İşlememiş Olmak
- Hüküm Giymemiş Olmak
- Kamu Haklarından Mahrum Olmamak
Zabıta alımı belirli zamanlarda ihtiyaca yönelik yapılmaktadır. Zabıta alım şartları yayımlanan ilanla birlikte açıklanmaktadır. Zabıta alımına başvurmak için genellikle KPSS sınavına girmiş ve yeterli derecede puan almış olmak gerekir. Boy ve Kilo işe alımda önemli rol oynamaktadır. Genellikle çıplak ayakla boy ölçümünde en az 1.67 cm Boya sahip olmanız gerekmektedir.
Memur alımı sözleşmeli ve Atama ile alım yapılmaktadır. Pozisyona yönelik memur alımı yapılabildiği gibi düz memur alımı da yapılabilmektedir. Memur alımı için KPSS sınavına girmiş ve yeterli puan almış olmanız gerekmektedir. Pozisyona yönelik alımlarda mesleki yeterlilik belgesi gibi belgeler istenebilmektedir. Memur alımı için iş ilanları belediyenin sosyal medya hesapları ve resmi web sitesi üzerinden duyurulmaktadır.
İşçi alımı; Daimi işçi, geçici işçi ve mevsimlik işçi olarak yapılabilmektedir. Genellikle gerçekleştirilecek projeye ilişkin işçi alımı yapılmaktadır. Belediye bünyesinde açılan boş pozisyonlar içinse daimi işçi alımı yapılmaktadır. İşçi alım ilanlarında en az ilkokul mezunu olmak gerekir. Belediyenin anlaşmalı taşeron şirketlerinde de belediyede çalıştırılmak üzere işçi alımı yapılabilmektedir. Bunun yanı sıra ek şartlar belirlenebilmektedir.
Personel Alımı Yapılabilecek Pozisyonlar
- Zabıta Memuru
- Temizlik Görevlisi
- Şoför
- Güvenlik Görevlisi
- Park ve Bahçe Elemanı
- İşçi
- Arşivci
- Memur
- İtfaiye Eri
- Sağlık Görevlisi
- Çaycı
Ataşehir Belediyesi İş Başvurusu Nasıl Yapılır?
İş başvurusu yapabilmek için iş ilanlarının yayımlanmış olması gerekir. Bu nedenle belediyenin sosyal medya hesaplarını takip etmeniz, resmi web sitesindeki duyurular bölümüne arada bir göz atmanız gerekmektedir. Çünkü belediye bünyesinde açılacak kadrolar çok fazla talep görmektedir. Kamu kurumu olması nedeni ile devlet bünyesinde çalışmak isteyenler bu ilanları takip ederek başvuru yaparlar. İlanlar genellikle belediyenin belirlediği başvuru formu ile iş başvurusuna açılmaktadır. İş-kur ve ilan.gov.tr üzerinden de iş başvurusu kabul edebilmektedir. Ataşehir Belediyesi İş başvurusu için Duyurular linkini takip edebilirsiniz.
Yazı Kaynağı: https://www.elemanpersonelalimi.com/atasehir-belediyesi-personel-alimi/