Dinar Belediyesi Personel Alımı 2023
Dinar Belediyesi Personel Alımı için İş İlanları yayımlayarak açık pozisyonları paylaşmaya devam ediyor. Afyonkarahisar ilinin en büyük ilçelerinden birisi olan Dinar, kamu hizmetlerinden bazılarını Dinar Belediyesi tarafından almaktadır. Bu ilanımızda Dinar Belediyesi Memur Alımı, İşçi Alımı ve Eleman Alımına ilişkin ilanları paylaşarak aynı zamanda bu ilanlara nasıl iş başvurusu yapabileceğinize değineceğiz…
Dinar Belediyesi Personel Alımı ve İş İlanları
Afyonkarahisar ilçesinin nüfusu en kalabalık ilçelerinden birisi Dinar ilçesidir. Dinar ilçesinin nüfusu ise bugün 48.000’e yakındır. İlçe kabalık bir nüfusa sahip olsa da giderek göç veren bir profilde nüfusu aşağı doğru inmektedir. Tarihte çok eski bir yerleşim yeri olarak yer almış olan Afyon Dinar, 1924 yılında ilçe olmuştur.
Afyonkarahisar Dinar Belediyesi halkın ihtiyaçlarını ve beklentilerini karşılamak amacı ile hizmet vermektedir. Geleceğe yönelik planlar yaparak ilçenin planlı ve sağlıklı bir şekilde yapılaşmasını sağlamaktadır. Doğaya ve çevreye zarar vermeden faaliyet göstererek, iktisadi ve kültürel alanlarda sosyal belediyecilik hizmeti sunmaktadır.
Afyon Dinar Belediyesinin hedefi insan odaklı hizmetleri ile teknolojinin getirdiği yeniliklerle uyumlu, sürekli gelişen, Yaşanabilir bir İlçe Hayatı ile istikrarlı örnek alınan ilçe belediyesi olmaktır. Gerçekleştirdiği projeler ile hem yaşam standartları yükselen bir kent hem de ekonomik yönden üretim gücü yüksek bir ilçe olmak için çalışmaktadır. Bu çalışmalar Afyonkarahisar Belediyesi ile organize bir şekilde yapılmaktadır.
İnsan Kaynakları
İnsan kaynakları Dinar Belediyesi birimlerinden bir tanesidir. Belediyenin ihtiyaç duyduğu pozisyonlara personel alımı yaparak kaliteli hizmetin kapılarını açar. İnsan kaynakları Belediye birimlerindeki eksik personelin tespitini yaparak işe alım yapmak için iş ilanları yayımlamaktadır. İşe alım sürecinde gerçekleştirdiği mülakatlar ile nitelikli adayları Belediye bünyesine kazandırarak, Belediyenin hizmet kalitesini arttırmada kilit rol oynamaktadır. İş İmkanı sağlanan Dinar Belediye Birimleri şöyledir;
- İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
- Fen İşleri Müdürlüğü
- Gelirler Müdürlüğü
- Zabıta Müdürlüğü
- Dinar Belediye Bandosu
- Spor Tesisi Amirliği
- Suçıkan Park Tesisi
- İtfaiye Amirliği
- Dinar Belediye Spor
- Evlendirme Dairesi
- Cenaze Hizmetleri
- Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
- Bilgi İşlem
- Muhasebe Müdürlüğü
Dinar Belediyesi İş İlanları
İş İlanları ihtiyaç duyulan pozisyonlara ilişkin insan kaynakları aracılığı ile duyurulmaktadır. Buna göre istifa eden, Emekli olan, Tayini çıkan ve benzer nedenlerle işten ayrılan çalışanların yerini doldurmak amacı ile işe alım yapılmaktadır. Bunun yanında Belediyenin gerçekleştirdiği veya planladığı projelerde oluşacak personel eksikliğine istinaden Mevsimlik, Geçici ve Daimi İşçi alımı yapmaktadır. Atama ile memur alımı yapılabilirken aynı zamanda belediye bünyesinde ihtiyaç duyulan bir işi daimi olarak yapmak amacı ile nitelikli memur alımı da yapılabilmektedir. Dinar Belediyesinde çalışılabilecek pozisyonlar şu şekildedir;
- Zabıta Memuru
- İtfaiye Eri
- Mesleki İşçi
- Sağlık Personeli
- Şoför
- Temizlikçi
- Çaycı
- Güvenlik Görevlisi
- Düz Memur
- Mevsimlik İşçi
- Park ve Bahçe Sorumlusu
Memur Alımı
Genellikle işe alımda KPSS puanı istenmektedir. İlanda belirtilen KPSS puanının üzerinde puan almış adaylar başvuru yapabilmektedir. Memur ilanlarına başvurmak için bazı şartlar istenmektedir. Bu şartlardan bazıları Kamu hizmetlerinden mahrum olmamak, Askerlik Hizmetini Tamamlamış olmak, Belirlenen Yaş aralığında olmak, T.C vatandaşı olmak, Herhangi Bir suç işlememiş olmaktır. Memur Adayları için İş ilanları insan kaynaklarının tespit ettiği personel ihtiyacı doğrultusunda yayımlanmaktadır.
İşçi Alımı
İşçi alımı mevcut belediye personeli ihtiyacı için yapıldığı gibi; yapılacak projelere ilişkin doğan işçi ihtiyacı içinde yapılmaktadır. İşçi Alımı Daimi ve Sözleşmeli şekilde yapılabilmektedir. Bazı işler içinde Mevsimlik İşçi alımı yapılabilmektedir. Projede tespit edilen işçi ihtiyacı ile alım yapılacak kontenjan sayısı yayımlanan iş ilanında belirtilerek paylaşılmaktadır. Bazı pozisyonlar için mesleki işçi de aranabilmektedir. Sözleşmeli alım yapılan işçi sözleşme sonunda sözleşmesini fesih edebilir veya belediyenin ihtiyaçları doğrultusunda yenileyebilir.
İş Başvurusu Nasıl Yapılır?
İş başvurusu yapabilmek için Belediyenin yayımladığı duyuruları sıkı bir şekilde takip etmeniz gerekmektedir. Belediye İş ilanı yayımladığı zaman resmi web sitesi, Facebook hesabı, güncel medya aracılığı ile Dinar halkına duyurmaktadır. Yayımladığı iş ilanında şartları ve istenen kriterleri paylaşmakta ve başvuru adresini belirtmektedir. Genellikle Belediye İş-kur üzerinden açık pozisyonları başvuruya açmaktadır. İlan.gov.tr üzerinden de dönem dönem ilan yayımladığı, özellikle ihale ilanı yayımladığı görülmektedir. Yine de açık pozisyon var mı, Başvuruya açılmış mı bunun cevabını ”Duyurular” linkine tıklayarak resmi web sitesinden görebilirsiniz.
Yazı Kaynağı: https://www.elemanpersonelalimi.com/dinar-belediyesi-personel-alimi/