Gerger Belediyesi Personel Alımı 2023
Gerger Belediyesi Personel Alımı için ihtiyaç duyulan zamanlarda iş ilanları yayımlamaktadır. Gerger Belediyesi Adıyaman İlinin Gerger ilçesi içerisinde halka hizmet etmektedir. Çeşitli hizmetler veren Gerger Belediyesi bölgede yaşayan halkın ekonomik ve sosyal düzeni sağlayarak ihtiyaç duyan vatandaşlara destek vermektedir. Bu ilanımızda Adıyaman Gerger Belediyesinin iş ilanlarını inceleyerek nasıl iş başvurusu yapabileceğinize değineceğiz…
Gerger Belediyesi Personel Alımı
Adıyaman Gerger Belediyesi Adıyaman ilinin Gerger ilçesinde hizmet vermektedir. Gerger ilçesinin Nüfusu 22.500’den fazladır. Gerger Belediyesi bölgede yaşayan halka destek sunmak, sosyal yaşamı desteklemek, altyapı ve üstyapı çalışmaları yapmak, acil yardım, ağaçlandırma, park ve bahçe gibi çalışmalar yapmaktadır. Bunun yanında bölgenin kalkınması ve yaşayanların istihdam edilmesi konusunda çalışmalar yapılmaktadır.
Personel alımı hem belediye bünyesinde hem de çeşitli firmaların adaylarla buluşturulması noktasında organizasyonlar gerçekleştirilerek yapılabilmektedir. Bölge halkı tarım ve hayvancılıkla geçimini sağlamaktadır. Tarıma elverişli toprakların yetersiz olması sebebi ile üretim oranı azdır. Gerger, Adıyaman’ın Malatya’dan ayrılarak il statüsü kazanması ile birlikte ilçe olmuştur. Belediye Adıyaman Büyükşehir Belediyesi ile ortak çalışmalar yapmaktadır.
İnsan Kaynakları
İnsan kaynakları iş ilanı yayımlamak için belediyenin organizasyon şeması içindeki eksiklikleri tespit ederek, ihtiyaç duyulan pozisyonlara Eleman ve İşçi alımı yapmaktadır. Bunun yanında çeşitli dönemlerde yapılacak projeler için gereken personel, mevsimsel işçi alımı programı ile alım yapılarak projenin gerçekleştirilmesi sağlanmaktadır. Gerger Belediyesi bünyesinde yayımlanan ilanlar Memur, Zabıta, Güvenlik Görevlisi, İtfaiye Eri, Mevsimlik İşçi, Vasıfsız Eleman şeklinde olabilmektedir. Çalışabileceğiniz Pozisyonlar Şöyledir;
Çalışabileceğiniz Pozisyonlar
- Daimi İşçi
- Zabıta Memuru
- Düz Memur
- Gişe Memuru
- İtfaiye Eri
- Sağlık Teknisyeni
- Geçici İşçi
- Vasıfsız Eleman
Adıyaman Gerger Belediyesi İş İlanları
İş İlanları geçici veya daimi olarak yayımlanarak personel alımı yapılmaktadır. İlan yayımlandığında detaylarında başvuru şartları ayrıca belirtilmektedir. Memur alımı için KPSS şartı aranırken, İşçi alımı için en az ilkokul mezunu olma şartı aranır. Bazı pozisyonlarda ise Mesleki yeterlilik istendiğinden mesleği olan aday için mezuniyet şartı aranmayabilir. Zabıta alımı içinse en az lise mezunu olma şartı koşulmaktadır. Çalışma alanı Gerger ilçe sınırları içerisinde olup çalışma saatleri genellikle 08:00 – 17:00 arasıdır.
Başvuru İçin Gerekli Belgeler (Güncel İlanda Değişebilir)
- Dilekçe
- Adli Sicil Kaydı
- Sağlık Raporu
- Askerlikle İlgisi Olmadığına Dair Belge
- Nüfus Kayıt Örneği (Aile)
Adıyaman Gerger Belediyesi İş Başvurusu Nasıl Yapılır?
İş başvurusu yapabilmek için öncelikle açık pozisyonların paylaşılmış, iş başvuru formunun açılmış olması gerekir. Bu nedenle yayımlanan ilanları takip etmek kritiktir. İş İlanları yayımlandığı zaman Başvuru şekli ya İş-kur aracılığı ile yapılmakta yada direkt olarak Gerger Belediye Başkanlığına müracaat edilmesi gerekir. Belediyeye giderek başvuru yapacak adaylar ilan detaylarında istenilen belgeleri tekrar gözden geçirerek, belgeleri tamamladıktan sonra başvuru yapabilirler. İş-kur üzerinden yayımlanan ilanlar içinse (Memur Alımı İçin) ilan detaylarında KPSS puanınızın belirlenen rakamdan yukarıda olup olmadığına dikkat ediniz. Başvuru için İş-kur özgeçmişinizi güncelleyerek arama bölümüne Gerger Belediyesi yazıldığında çıkan pozisyonlardan size uygun olanına başvuru yapabilirsiniz.
Yazı Kaynağı: https://www.elemanpersonelalimi.com/gerger-belediyesi-personel-alimi/