Eğitim/Kariyer

Beykoz Belediyesi Personel Alımı ve İş İlanları 2023

Beykoz Belediyesi Personel Alımı yapmak için zaman zaman iş ilanları yayımlamaktadır. Kısa süreliğine açılan İstanbul Beykoz Belediyesi İş İlanları, açık pozisyonları takip eden adayların başvuru yapması üzerine kapanmaktadır. Bunun yanında başvuru yapan adaylar Beykoz Belediyesi insan kaynakları tarafından değerlendirilerek uygun görülen adaylar işe alım yapılır. Beykoz Belediyesi Memur Alımı, İşçi Alımı ve Personel Alımı yapmak için birçok pozisyonda ilan yayımlayabilmektedir. Bu ilanımızda İstanbul’un güzide ilçelerinden birisi olan Beykoz’a hizmet veren Belediye için nasıl iş başvurusu yapabileceğinizi anlatacağız…

Beykoz Belediyesi Personel Alımı ve İş İlanları

Anadolu yakasında İstanbul’un en sakin ve huzurlu bir muhiti olarak bilinmektedir Beykoz. Şehir merkezine yakın olsa da, küçük bir balıkçı köyünde kendinizi bulabilirsiniz. Beykoz sakin bir tatil köyü nidasında olması ile dikkat çekiyor. Gelir ortalaması yüksek mahallelere sahip olan Beykoz, İstanbul’un hane başına en yüksek gelir elde eden ilçelerinden birisidir.

Kamu hizmeti olarak Beykoz Belediyesinin sorumluluğunda olan ilçe, Belediyenin tarihi, yapı, kültür ve organik görünümünü bozmadan hizmet vermektedir. Beykoz Belediyesi ilçede Hijyen, Temizlik, Altyapı, Üstyapı, Park ve Bahçe gibi hizmetler sunmaktadır. Bunun yanında Sosyal kültürel etkinlikler, Sosyal yardım, Kafe ve Restoran gibi işletmeleri ile çeşitli hizmetler sunmaktadır.

İstanbul ilçe Belediyelerinden birisi olan Beykoz Belediyesi, seçim yolu ile seçilen ilk belediye başkanı 1908 yılında tayin olunan Kadri Beydir. Beykoz bugün 250.000’e yakın nüfusa sahiptir. Yaşam için tercih edilebilecek en güzel ilçelerinden birisidir. Belediye bölgede yaşayan halkın yaşam standartlarının teknoloji ile birlikte daha iyiye gitmesi için çalışmaktadır. Bölgede istihdama da katkı sunmakta ve iş fırsatları şu şekildedir;

İstanbul Beykoz Belediyesi İnsan Kaynakları

İş fırsatları Beykoz’da işletmeler tarafından sunulurken, kamu kurumları tarafından da sunulmaktadır. Bunlardan birisi de Beykoz Belediyesi’dir. Beykoz Belediyesi Beykoz ilçesine hizmet verirken hem ekonomiyi hem de istihdamı destekler. Bu bağlamda hem Belediye bünyesinde hem de iştirak şirketlerinde iş olanakları sunar. Bu nedenle Beykoz Belediyesinde çalışmak isteyen adaylara başvuru kapılarını açar.

İnsan kaynakları belediyenin verdiği hizmetlere kalite anlamında katkılar sağlamaktadır. Özellikle Belediye kadrosunun Eğitim, İşe alım, Personel seçimi, Mülakat ve İş İlanları yayımlamak gibi görevler üstlenir. Bunun yanında Belediyenin personel ihtiyacı duyduğu alanları belirleyerek Personel Alımı yapmaktadır. Personelin işe başladığı tarihten itibaren işe başlangıç eğitimleri, iş sağlığı ve güvenliği eğitimleri, Bordro, Özlük Dosyası, İzin, İstifa ve Performans değerlendirmesi gibi birçok süreçten sorumlu olur.

İstanbul Beykoz Belediyesi İş İlanları

İş İlanları insan kaynaklarının belediyenin açık pozisyonlarını veya ihtiyaç duyulan pozisyonlarını tespit etmesi ile yayımlanmaktadır. Bunun yanında yapılacak projelere ilişkin ihtiyaç duyulan işçi ihtiyacı içinde ilan yayımlayabilmektedir. Projelerde yer alacak işçi adayları daimi veya geçici işçi alım ilanı ile işe alım yapılır. İşe alım süreci insan kaynaklarının iş ilanını duyurması ile başlamaktadır. Beykoz Belediyesi Memur Alımı, İşçi Alımı, Zabıta Alımı ve Personel alımı kadroları için ilan yayımlamaktadır. Belediye bünyesinde çalışabileceğiniz pozisyonlar şu şekildedir;

  • Memur Alımı
  • Zabıta Alımı
  • Güvenlik Görevlisi
  • Sağlık Memuru
  • Mühendis
  • Temizlik Sorumlusu
  • Çay Elemanı
  • Düz Memur
  • Mevsimlik İşçi
  • Park ve Bahçe Sorumlusu
  • İnşaat Ustası
  • Vasıfsız Eleman
  • Şoför

Memur alımı kadroları için genellikle KPSS puanı şart koşulur. Başvuru yapmak isteyen adaylardan belirlenen puan ve üzerinde KPSS Puanına sahip olması gerekir. Bunun yanında pozisyonun istenilen niteliği de işe alım için önemlidir. Belediye bazen bazı pozisyonlarda tecrübeli, işinin ehli nitelikli adayları işe almaktadır. Bu nedenle mesleki yeterlilik belgesi de istenilebilmektedir.

İşçi alımı belediyenin gerçekleştireceği projelere ilişkin veya belediye kadrosunda istifa eden, işten çıkarılan, emekli olan personelin yerini doldurmak için yapılmaktadır. Gerçekleştirilecek projelerde belediye kadrosunun yetersiz kalması durumunda ek olarak mevsimlik veya geçici işçi alım ilanı ile işe alım yapılarak proje gerçekleştirilmektedir.

Engelli işçi Alım ilanı

Son yayımlanan ilanlara göre Beykoz Belediyesi Engelli İşçi alımı yapacak. Pozisyonda 10 kişi alacağı belirtilmektedir. En az %40 engeli bulunan adaylar başvuru yapabilmektedir. En az lise mezunu, İletişimsel engeli bulunmayan, Telefonda görüşmesine engel durumu olmayan, Gelen telefon ve maillere bakabilecek adaylar işe alınacaktır.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler;

  • Başvuru formu (Başvuru sırasında verilecektir)
  • İkametgah Belgesi
  • Adli Sicil Kaydı

Beykoz Belediyesi İş Başvurusu

İş başvurusu yapabilmek için öncelikle belediyenin yayımladığı ve paylaştığı iş ilanlarını takip etmek gerekmektedir. Belediye iş ilanları kısa süreli yayımlanarak özgeçmişler ik biriminde toplanır. Toplanan özgeçmişlerin içerisinden pozisyona en uygun adaylar belirlenerek mülakata çağrılır. Mülakatta da eleme usulü uygulanarak pozisyona en uygun adaylar işe alım yapılır. Beykoz Belediyesi iş ilanlarını takip etmek için Duyurular linkine tıklayarak, iş ilanı yayımlanmış mı bakabilirsiniz. İş başvuru formları ilan.gov.tr, Belediye başkanlığı, İş-kur aracılığı ile doldurulmaktadır.

Yazı Kaynağı:  https://www.elemanpersonelalimi.com/beykoz-belediyesi-personel-alimi/

Yazıyı Kaynağından Okuyun →

Mert Ege

Editör, 28 yaşında, Gazetecilik mezunu. Gündemi takip ederek sizlere en güncel ve gerçek haberleri ulaştırmayı hedefler. Objektif ve ilkeli yayın kendisi için en önemli ve hassas konuların başında gelir.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu